duminică, 10 mai 2009

De ce ? Pentru Ce ? Pana cand ....

Am observat ca in ultima perioada foarte multa lume ma intreaba tot felul de chestii . Si anume sa vedem ...

De ce nu scoti un album ? R: Pai sa vedem ... Ma gandeam de foarte mult la treaba asta . Dupa cativa ani de canto , cateva propuneri ... au urmat niste piese . Au inceput sa prinda roade . Perfect . Asta era si rostul ... A inceput ca o joaca ... si cu un gand foarte bun . Da ... am spus DA voi face ceea ce imi place si voi face pe plac tuturor . Nu e usor ! De ce ? Pentru ca investitia e foarte mare . Dar sunt si merite .
Pentru ce canti ? R: Intrebarea asta mi-a fost pusa de foarte multe ori . Dar cu un raspuns concret . Pentru ca imi place , pentru ca imi urmez "fanii" sau mai bine zis prietenii pentru ca nu suferim de vedetism si aici spun si foarte buna mea zicala "Fara impresii de vedeta suntem toti la fel " . Perfect o facem pentru prieteni in primul rand . Apoi pentru faptul ca e ceva ce e atragator iar in ultimul rand pentru un trai decent .
Pana cand ai sa canti ... ? R: Asta niciodata nu voi sti . Momentan totul decurge destul de bine ... pot spune . Momentan pun ideeile pe foaie urmand sa le dezvolt prin studiouri ...


Cam atat pentru aceste raspunsuri ... Restul o sa fie o "bomba" "fatala" ... !

Un comentariu: